søndag den 26. februar 2012

Så blev der shinet op.

Min mini vinterferie er blevet brugt til at, shine lidt op i vores entre.
En dag jeg kom hjem fik jeg lige pludselig øje på hvordan der så ud.


Meget slidt, en smadret rude i skænken (en søn som havde lidt for travl en dag og fik slynget sin tunge skoletaske ind mod glasset så det gik i mange stykker), sko i bunker, et gardin der aldrig har virket o.s.v ,o.s.v.
stilen er der også lavet om på, der er farver på....



Bøjler med hæklet betræk, knage med farvede knopper, fugle huse med knald på og en ny sej vandskål (som Frederik og jeg synes var så fin) til Coco (hunden).
 Der blev også lige plads til en af mine dåbsgaver, de fine gamle babuska dukker, som er godt slidte fordi jeg som barn har leget rigtig meget med dem.
Der er styr på skoene i det nye skoskab og de andre rode bunker er gemt væk bag lågerne og skufferne i det nye møbel. så nu mangler der bare lige nogle små detaljer. Måske et gardin som virker, en pude til det lave møbel (så man kan sidde ned når skoene skal bindes) og lidt "kunst" på væggene så skulle den vist være der. ahh

2 kommentarer:

  1. Det ser vel nik godt ud, det du har fået lavet. Lyst og rart med fine farveklatter :)
    Vh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, er også godt tilfreds med resultatet.

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...