tirsdag den 10. april 2012

Fødselsdags give away


I dag er det 1 år siden jeg oprettede bloggen her og "smed" det første indlæg ud i offentligheden.
Det skal da fejres med en give away.

Sådan deltager du:

1 lod for kommentar herunder
3 lod for kommentar og fast læser (nye som gamle).
5 lod for kommentar, fast læser og reklame på egen blog (brug billed ovenfor)/del på facebook.
Skriv i kommentarfeltet neden under hvor mange lod du deltager med.
OBS. hvis du ikke kommenterer fra egen blog, så husk en e-mail adresse så jeg kan få fat i den heldige.
Held og lykke

Der trækkes lod om denne notebook med blomster-pen.

Jeg er så spændt på om der er nogen som vil deltage! :O


I får lige et billede af "øve modellen", ja den blev lidt skæv såå



Kathrine



4 kommentarer:

  1. Du behøver sørme ikke være spændt mere for jeg vil meget gerne deltage i din fødselsdags-/jubilæums-konkurrence.

    Jeg har forresten tilmeldt mig med 3 lodder.

    Glad hilsen
    Tina

    SvarSlet
  2. Hvor er notebooken bare flot :)
    Jeg deltager med 5 lodder :)

    SvarSlet
  3. Kathrine Glinvad Nielsen18. april 2012 kl. 16.11

    det er bare så fint !!!!!!!! :) Du er simpelthen for sej !!!! ;)
    Jeg deltager med 3 lodder :):)

    SvarSlet
  4. hej du kan bare det der. super fine ting du laver. Jeg er for "fatsvag" til at lave så flotte ting som dig, så jeg vil gerne vinde den fine notesblok :)
    jeg deltager med 5 lodder

    SvarSlet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...