søndag den 30. september 2012

give away

I anledning af, at min Butik endelig er blevet en realitet, sætter jeg et sæt i spil.

Sættet er det her, der kan frit vælges mellem følgende størrelser:
0-3 mdr. - (3-6 mdr.) - 6-9 mdr. og (9-12mdr).



Reglerne er 
Fast læser + kommentar = 2 lod
Fast læser+ kommentar + reklame på egen blog (link i side panel brug billedet herover)/ eller dele link på facebook (tryk del facebook herunder) = 5 lod

Skriv i kommentaren hvilken størrelse du ønsker dig og hvor mange lod du deltager med 2 eller 5.

Held og lykke
Kathrine


68 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye butik.
    Utrolig fine ting du laver.
    Takker også ved samme lejlighed for strikkeopskriften på drengevesten med sømandsboblerne, som nu er printet ud.
    Deltager håbefuldt med 5 lodder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre, skønt du vil deltage, held og lykke :)

      Slet
  2. Uhh det var jeg ikke klar over, må lige se om jeg kan ændre det. Tak for linket. ;)

    SvarSlet
  3. Ja tak til 2 lodder til det mindste lille sæt:) Sikke fint med bilvindue på bilen. Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Så skulle den vist være rettet. Tak Helle.

    SvarSlet
  5. Wee en fin give-away!!
    Jeg er med på 2 lodder og håber på en masse held, da præmien bliver udtrukket på min ældste søns fødselsdag:) dog er han for stor til sættet, men så kan lillebror bruge det. Han skulle gerne melde sin ankomst omkring den 20/11;)
    Kh Catrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    2. Tak, held og lykke. D.11.11 er Mortens dag. Min ældste søn hedder Morten, Såå derfor.

      Slet
  6. Hej
    Fantastisk dygtig og aktiv kvind se hvad hun har. Tillykke med den "Bette"butik

    SvarSlet
  7. 2 lodder :-) (JulieMahler)

    0-3 mdr

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hejsa Kathrine
    Sikke en fin blog du har og sikke en skøn giveaway
    Jeg vil super gerne deltage med 5 lodder.
    Hvis jeg er den heldige, så vil jeg rigtig gerne be om den største str. af sættet du har.....findes vel ik i str 1½-2 år? Ellers blot den store str :-).
    Go´ dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord. Lige nu er det babytøj fra 0-12 mdr. Jeg koncentrerer mig om. Så 11/2-2 år kommer til at knibe. Held og lykke

      Slet
  9. Jeg vil gerne deltage med fem lodder og håber at vinde den største størrelse :-) vh Isabel

    SvarSlet
  10. Hvor sødt sæt du har fået fremstilled :)
    Jeg deltager med 5 lodder :) og håber på en mindre julegave ;)

    SvarSlet
  11. Ej, hvor er det fint :) Hvis jeg er heldig, så må det gerne komme i str. 9-12 mdr.

    Mvh. Marlene Høj
    m_hoej20@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. 5 lodder til mig -
    vil være perfekt til min lille dreng :)
    str. 6-9 mdr.
    x
    Margit fra Creative Tail
    creativetail@gmail.com

    SvarSlet
  13. Hvor er det dog kært!
    Jeg er sikker på at dette fine sæt, vil være skønt på vores lillebror (som kommer til januar) så jeg krydser alt hvad der kan krydses og håber at mine 2 lodder har heldet med sig ;)

    Venlig hilsen Louise
    louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager gerne med 5 lodder. Og er jeg heldig må det gerne være 3-6 mdr ;o)

    SvarSlet
  15. Deltager med 5 lodder,er jeg den heldige ønsker jeg sættet i str, 9-12 mdr!

    SvarSlet
  16. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett
    5 lodder

    SvarSlet
  17. Vil gerne deltage med 5 lodder.
    Er sikker på at du nok skal få gang i salget med de flotte ting du laver:-)

    SvarSlet
  18. Super flot give away! :) Jeg vil gernen deltage med 5 lodder :)
    Og hvis jeg bliver så heldig kan jeg godt tænke mig det flotte sæt i størrelse 6-9 mdr.

    SvarSlet
  19. Jeg er med på 5 lodder og håber på at jeg vinder et sæt i str 6-9 måneder :)

    SvarSlet
  20. 2 loddet og ønsker sættet i 9-12 mdr.
    Anniesben@gmail.con

    SvarSlet
  21. Så mye fint du lager !
    En flott blogg!
    Vil gjerne prøve lykken .
    Trekker 5 lodd , har linket på min blogg.
    Skulle jeg være den heldige vil jeg gjerne ha str. 9-12.
    Ha en fin dag !

    SvarSlet
  22. Bratulerer med egn butikk!
    For en fantastisk premie du har laget - skal gjerne følge med din blogg og har delt på min.
    Så det blir 5 lodd på meg :) Skulle jeg vinne tar jeg gjerne den største størrelsen.

    SvarSlet
  23. Tak for de søde ord og held og lykke til dig.

    SvarSlet
  24. Uhhh jeg er med på 5 lodder

    Du er da for sej! Jeg kommer snart igen

    SvarSlet
  25. så flot så flot Kathrine. Hvis jeg er den heldige :) vil jeg gerne have str. 6-9 mdr.
    jeg deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  26. Jeg vil bestemt også gerne være med :Er lige stødt på din blog og vil glæde mig til at følge den.
    Tillykke med butikken :o) og skønne ting du laver

    jeg deltager med 5 lodder og hvis jeg er den heldige vil jeg gerne have en str. 9-12 mdr.
    '

    :o) Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de skønne roser og held og lykke.

      Slet
  27. Deltager med 5 lodder.

    og hvis jeg vinder skal det være 3-6 måneder.

    Rigtig fint sæt :)

    SvarSlet
  28. Hvor er det bare et vildt sødt sæt :) !!! - jeg deltager med 5 lodder

    - Er jeg den heldige vinder, så vil jeg rigtig gerne have i str. 9-12mdr :) !

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak , held og lykke til dig også.

      Slet
  29. Det er da alt sammen så lækkert og tillykke med butikken :)
    Jeg deltager med det hele (5 lodder):

    Fast læser
    Kommentar
    Delt på FB

    SvarSlet
  30. Sikke et fint sæt - og i det hele taget nogle skønne ting, du kreerer. Mit lille barnebarn vil bliver så fin i sættet - så jeg krydser fingre og håber, at jeg vinder et sæt i str. 6-9 mdr.
    Jeg deltager med 2 lodder.
    kirsten.trzepacz@mail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak for de rosende ord. Du skal være meget velkommen til at deltage. Du skal bare lige huske, at melde dig som fast læser ( øverst til højre) . :)

      Slet
  31. 2 lodder herfra :)
    Og tillykke med butikken :)

    SvarSlet
  32. So great giveaway, Kathrine, I want so beautiful gift for my new baby-boy Matthew very much (6-9 monthes). Follow your blog and add your banner on my blog (5 lodd)
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    SvarSlet
  33. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  34. Deltager med 2 lodder. Str 9-12 mdr

    SvarSlet
  35. Deltager med 5 lodder, og vil gerne vinde i størrelse 6-9 måneder :)

    SvarSlet
  36. Deltager med 5 lodder. Vil meget gerne vinde det fine sæt i str. 9-12 mdr.
    Mathildesk.blogspot.dk // frk.mathilde@gmail.com

    SvarSlet
  37. Trækker du snart denne giveaway???
    Venter jo i spænding på om det bliver mig...!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, så lige bagefter at du have trukket den. Og at det bare var mig der ikke havde fulgt ordenligt med :)
      God weekend

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...