søndag den 16. februar 2014

Kopi af en Margot

 Ego #4


Fredag aften fik jeg så syet mit ego projekt nr. 4 færdig (stærkt inspireret af en Margot kjole). Jeg skulle nemlig til fødselsdag lørdag og manglede en ny "klud" at tage på.
Jeg har taget udgangspunkt i Onion 2047 og rettet til, tegnet krave og manchetter. Desuden har jeg valgt et ærme uden rynk/puf.

Stoffet er fra Stofdepotet, pipingbånd fra BettyP og knapper fra stof og stil.
Jeg er godt tilfreds med resultatet og elsker det lækre bløde stof.

Her til formiddag har jeg monteret og vasket min trøje/jakke, den ligger nu til tørre og jeg håber at solen vil skinne imorgen, så der kan komme billeder i kassen og den dermed kan flashes her på bloggen. 
Må indrømme at jeg her i eftermiddag har kastet mig over et lille overkommelig babyprojekt ;)
Rigtig god søndag
Kathrine



12 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er den flot.

    SvarSlet
  2. Den er virkelig flot, jeg har selv bestilt 2 kjoler herfra http://www.livlawaetz.dk/produkter/?brand=22-margot-by-mwm

    Men hvis du ligger mere op, tror jeg da jeg vil lure med :)

    Mvh
    Helene

    SvarSlet
  3. Den er virkelig flot, jeg har selv bestilt 2 kjoler herfra http://www.livlawaetz.dk/produkter/?brand=22-margot-by-mwm

    Men hvis du ligger mere op, tror jeg da jeg vil lure med :)

    Mvh
    Helene

    SvarSlet
  4. Hvordan laver du den fine krave og macnhetterne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har tegnet og prøvet mig frem @FrauT

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...