mandag den 13. februar 2012

Nyt til konen selv.

Jeg har sorteret grundigt ud i mine bluser, toppe og t-shirts. Mange af dem led af fænomenet : selv om man lige har været i bad, taget deo. på og taget den ny vaskede t-shirt fra skuffen, så en times tid efter man er ankommet på jobbet og man selv og t-shirten bliver varmet lidt op, begynder det at lugte- ja af sved det sidder i stoffet og kan ikke vaskes ud. hmmm Den første top er kommet ud af maskinen og er ganske fin, men.....
Det skulle jo have været denne nye model fra stof og stil.
Den blev syet og prøvet med bælte tørklæde andre bukser under og lige meget hvad så
lignede konen her: En smalstribet zebra som var blevet lidt for bred om hoften. (Ja det med hoften kan da godt være, men blusen gjorde det ikke bedre). på fotomodellerne i kataloget ser det ud som om der er god vidde i ærmerne, hmm der hvor mine arme kom ud så det ud som om zebraen havde fået en hudsygdom (stoffet var spilet godt ud så striberne blev endnu smallere). Havde lige glemt at mine arme ikke er spagetti stråtynde som modellernes.
Ja, så måtte den klippes fra hinanden og laves til en top.

Her er en lille bunke som skal laves til toppe, t-shirts og bluser.
Stoffet til toppen er fra stof og stil, mønsteret er selv konstrueret.

Kathrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...