søndag den 6. juli 2014

Udnytter de muligheder som byder sig


Hvis muligheden byder sig for at lave noget af det jeg elsker allermest, at strikke eller sy til de helt små, slår jeg til.
En af mine veninder er lige blevet farmor, og jeg kunne da heller ikke dy mig for at lave et lille sæt til den nyfødte.
Kjolen er syet i 100% bomuld fra stof og stil og den lille cardigan har jeg strikket i en uld-silke blanding.
Jeg har pyntet med fine romantiske detaljer, lærredsknap og blondebånd på kjolen, og små blomster formede træknapper på cardiganen. Pynten er fundet i Stof og Stil.

Håber det lille prinsesse sæt falder i forældrenes smag.
Rigtig god sommer søndag
Kathrine alias Syslefeen


3 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et charmerende sæt.

    Havde jeg været barnets mor havde det været mit ynglingssæt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak positive og søde kommentarer er altid dejlige :)

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...