mandag den 21. april 2014

Min nye vams


Som så mange andre strikkere har jeg strikket mig en poncho med ærmer, "slægtningen", som er en version af den poncho som Trine Dyrholm bærer i tv serien arvingen.
Opskriften er Pia Hernø`s og kan købes her
Resultatet er jeg ret glad for ;)
Fakta om garn og ændringer i opskriften kan ses her på min ravelry profil.
Som sagt er jeg glad for resultatet, men det har været lidt kedeligt at strikke den, absolut tv- strik uden udfordringer, så der skal stor overtalelse til at få mig til at strikke den igen :)
Med ønsket om en rigtig god
Påske mandag
Kathrine


4 kommentarer:

  1. Den er skøn!! Har selv kigget efter den....men har vist allerede 7 ponchoer....meeeen måske....
    Ja, det er noget lidt kedeligt strik - godt til tv og når hovedet enten er træt eller fyldt med tanker...synes dog ofte det er det lidt kedelige og enkle, som jeg får brugt mest, og så er det jo ok ;-) også god mandag til dig ;-)

    SvarSlet
  2. Den ser dejlig ud. Kedeligt strik giver åbenbart gode resultater :-)

    SvarSlet
  3. Nøj hvor er den lækker Kathrine!!!!

    SvarSlet
  4. åh den er fin ... jeg sidder også med én pindene og synes den er villldt kedelig at strikke ... men resultatets er smukt :)

    SvarSlet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...