lørdag den 1. februar 2014

Ego måned

Jeg har tilmeldt mig en blog "leg", som udfordrer mig i at skabe til mig selv i denne måned!
Udover at jeg og selvfølgelig initiativtageren deltager er der også en del andre kreative sjæle som tager udfordringen op. HER kan du se hvem der også er med, jeg håber på en kreativ og inspirerende måned.


Den seneste uge har jeg ligget på langs (influenza ramt), så forberedelserne til denne måned har ikke været optimale. Jeg har de seneste dage, ind imellem lurende, strikket på det første egoprojekt. Det er en trøje i uld og alpaca strikket oppefra og ned (uden opskrift), så krydser fingre for at den bliver OK og at den når at blive færdig i februar ;) Derudover har jeg en del planer, nu får vi se hvad jeg når (tror altid jeg kan nå mere end der egentlig er tid til).På billedet nedenunder lige et glimt af hvad jeg ihvertfald regner med indgår i denne måneds udfordring.
Min top-down jakke, lækker pipingbånd i neonfarver og et ny indkøbt Onion mønster.

Rigtig god krea februar til alle
Kathrine





2 kommentarer:

  1. Ser spændende ud:-) glæder mig til at se resultaterne:-) også god kreativ måned til dig;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, håber der sprøjter kreationer ud af symaskinen og af strikkepindende :D

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...