lørdag den 11. maj 2013

Uldfestival 2013

For mit vedkommende er årets Uld "fest" i år flyttet til Aalborg.

Garnudsalg i Gug holder åbent hele weekenden med super gode tilbud. Jeg var på pletten ca. 12.15 i går fredag og tænk jer der var allerede fyldt med mennesker.
Jeg opgav mit forehavende om tilbuds jagt og købte det skønneste uld til normalpris.
Garn "gale" kvinder slæbte derfra i pose og sæk, jeg "nøjedes" med et par kilo. (Jeg har jo overhovedet "ingen" garn på lager i forvejen).

Jeg har besluttet mig for ikke, at røre det ny indkøbte før jeg er færdig med de strikketøjer som er igang :0, så jeg strikker som besat.
Og aihjjj (tør næsten ikke sige det) et GARNSTOP, jeg må kun købe hvis der mangler en følgetråd (eller en lille stribe) til det jeg har i forvejen.

Mit køb af lækkert uld i blå og grønne nuancer og de små nøgler til sjov og ballade.

God lørdag
Kathrine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...