søndag den 12. januar 2014

Et evigheds projekt


Jo, jo jeg er her endnu.
Eksamen er vel overstået og jeg er vendt tilbage til mit job og der er igen tid til mine foretrukne fritidssysler. Jeg har gang i mange projekter, men ingen er helt færdige eller klar til at vises frem her på bloggen. Jeg fik dog lige lyst til at vise et billede af den første stak oldemor firkanter som skal suppleres med ca. 300 mere :o, inden de forhåbentlig ender som et slumretæppe. 
Der er så mange ting jeg gerne vil lave, så jeg er startet lidt her og der, uden at noget er blevet helt færdigt. Jeg får energi, overskud og en følelse af tilfredshed når noget gøres helt færdigt, så hvis det er den følelse jeg går efter, er jeg nok nødt til at starte et andet sted end ved "oldemor`s" slumretæppe. 
Jeg arbejder på at der i den nærmeste fremtid kommer flere indlæg her på bloggen med færdige syslerier, så energien kommer i top. 

Rigtig godt nytår
Kathrine

4 kommentarer:

  1. Sikke mange fine ting du har lavet - jeg har lige været på rundtur på din blog :-)
    God arbejdslyst med tæppet - jeg tror det bliver flot!

    SvarSlet
  2. Sejt dukketøj!! Det bliver et flot tæppe du laver. Jeg hæklede et sidste år og var noget træt af alle enderne, der efterfølgende skulle hæftes. Fandt så ud af at hækle så enderne blev skjult bag maskere...ved ikke om du kan bruge ideen, så monteringen kan lettes...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, for tippet og jo jeg hækler tråden bagved, hæfter dog også da jeg er bange for det ikke holder nok ! Jeg hækler et antal lapper og hæfter ender på dem inden jeg hækler nye. Jeg er ikke glad for at hæfte og vil ikke gå i stå når alle 330 er hæklet 😉

      Slet
    2. Ja det er et stort arbejde.... Jeg havde ikke været så skarp at gøre noget undervejs...så det var det hele tilsidst...Og tak for din søde hilsen og Info om robot...det var jeg ikke klar over. Nu håber jeg den er fjernet...

      Slet

Skriv af hjertens lyst, jeg elsker kommentarer. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...